Dilncan bu otomatik cihazla yapılan bir test hiç güvenilir değil. Aynısı böyle çıkmıştı hatta doktor sperminiz yok dedi direkt eşime, sürekli test verdiği bir dönemdi üniversite laboratuvarında sayısı gayet vardı yani. Sonra cihaz otomatik arada bozuk çıkıyor dendi.
Tavsiyem gözle sayım yapan iyi bir laboratuvarda yaptırmanız. Üniversite hastanelerine de bakabilirsiniz.