Kızlar 50 günlük bebişim var ve huzursuz olduğu için doktora gittik ve totosunda çatlak olduğunu öğrendik pediatri genel cerraha yonlendirildik oda totosunun dar olduğunu ve çatlağın bundan dolayı olduğunu söyledi ikinarak kaka yapması ya da fışkırır gibi yapması vs vardı dedik bize buji dedikleri böyle çubuk gibi bişi almamızı söyledi medikal dükkanından anasetol merhem verdi ve bı jel verdi o çubuk gibi şeyle bellli bı cm verdi sabah akşam 10 sn gösterdiği şekilde uygulama yapicakmisim başına gelen var mı çözüm oldu mu ya da öneriniz var mı 4 hafta sonra tekrar çağırdı yardımcı olur musunuz?