Merve_50 kanama olma durumunda falan görülebiliyormuş. Benim kanamam hiç olmadı ama detaylıda parlaklık var demişti doktor. Kendi doktorum tek başına bu bir şey ifade etmez dedi. Sonra şehir değiştirdim hem devlette hem özelde doktora gittim. Parlaklık durumunu söyledim. Devletteki hayır yok dedi, özeldeki sen demesen var demezdim çok az var gibi dedi. Geçen hafta da başka bir özele gittim ve parlaklık olmadıgını söyledi. Zamanla geçiyormuş içinizi ferah tutun.