Kızlar 24 haftalık gebeyim üç gündür halsizdim bugün geniz yanması öksürük burun akması vs başladı kontrolüm vardı gittim doktorum dahiliyeye yönlendirdi orada bana agumantin şurup ve iki tane hap verdi bunları iç yarına kadar geçmezse kovid testi yapıcaz dedi çok korkuyorum ya iki kere ilaç içmeyle geçer mi bir gece de ya sizce geçmezse hemen gideyim mi başına gelen var mı