Merhaba, ilk üç ayı güle oynaya hiç ağrı sızı bulantı çekmeden geçirmiştim bundan sonra da öyle olur sanıyordum ama ne zamanki 4.aya geçiş yaptım baş ağrılarım başladı. İlaç da kullanmak istemiyorum pek var mıdır bir çözümü? Haftaya kontrolüm var doktora da soracağım mutlaka, özellikle akşamları başım çatlıyor sanki 🤦🏻♀️ var mı bu durumu yaşayan, çözüm önerisi olan?