1Anneadayiiii Bugün 2.aşılamamı oldum aşılama sırasında kasıklarım çok acıdı hala acıyo bu normal mi ?
1Anneadayiiii 2.sorum progestan fitil olarak kullan dedi doktorum başladım bugün kullandım ama sanki hep geri geliyo gibi her tuvalete gittiğimde afedersiniz özür dilerim ama elime geliyo yanlış mı kullanıyorum acaba
123NurKay123 1Anneadayiiii yatarken koyuyorsun sonrasında zaten onun kalıntı olarak geliyo zaten biraz
ghostty 1Anneadayiiii fitili koyduktan sonra biraz uzanın. Sonra ayaga kalktıgınızda mutlaka gelecektir, o normal diye düsünüyorum🤗
1Anneadayiiii Kontes001 Yaa gerçekten mi benim ilk aşılamamda hiç böyle ağrım olmadı bu sefer olunca korktum gerçi tutmamıştı ilk aşılamam teşekkür ederim canım 😍
123NurKay123 1Anneadayiiii benimde aşılama oldu geceleri kullandım hep gün içerisinde yoğurt gibi kalıntılar geliyordu oda normal
1Anneadayiiii 123NurKay123 günde 3 defa ama benim mecbur gün içinde de koyucam canım akşam olanı koymadım uyumadan önce koyucam ne durumdasın peki tuttu mu aşılaman
123NurKay123 1Anneadayiiii evet canım bnm tuttu 28 haftalik ikiz kızlarım olacak inşallah Rabbım herkese nasip etsin
1Anneadayiiii Kontes001 muhakkak yazarım canım inşallah tutar ve hamileyim postu açabilirim buraya 🤲🏻🥺❤️