Yav kimse günahından korkmamış bende 2.bebeğimi doğurucam nasipse aklımdan geçiyo bağlatmak ama çok günah ya allahın gücüne giderse diğer evlatlarımdan çıkarsa ya başka bebeklerimizinde olması gerekiyosa ne biliyim kafamda bir sürü soru günah olduğunu bildiğim için ayrıca umre ve haca tüpleriniz bağlı şekilde gidemiyosunuz kızlar eğer bu önemliyse sizin için