sanırım doktorun insiyatifinde olan bi durum , özeldeki dr arkadaşıma yaşın küçük bağlamam demiş. ama eşin rızası olduktan sonra bağlıyorlar genelde diye biliyorum. benimde ikizlerim var şuan hamileyim 2. sezeryanım olucak 3 tane de çocuk yeter Allah sağlık versin nasip olursa bende bağlatmak istiyorum sezeryan sırasında umarım doktorum bağlar