Gzde_defne Merhaba, hiç üzülmeyin. Bebeğin nasibi yokmuş diyelim. Doktorum da ilk haftalarda bebek sağlıklıysa koşsanız da, zıplasanız da hiç bir şey olmaz dedi. Gidecek olan bebeğe maalesef kimse bir şey yapamıyor. Hamileliği çok kolay geçip, bir anda bebeğin kalp atışını duyamayanlar da var. Gerçekten, bebek de nasip işi diyorum. Üzülmeyin, inşallah çok sağlık bir gebelik daha geçirip bebeginizi kucağınıza alırsınız 🌸