LinamAsyam 26.da yaptırdım şeker yüklemesini 31 e kadar çok güzel gitti diyet ilk hafta ağlamalı geçse de 🤦🏼♀️ ben sigara kullanıyordum sigara ihtiyacı duydukç kendimi abur cubur ve meyveye vermiştim o yüzden ilk hafta zorlanıp alışmıştım. Kiloda verdim ama iki haftadır çok zor geçiyor. Bende tutamayacak ne var kendini diyordum ama olmuyormuş.
33+4teyım şuan. Doktorumda öyle dedi zaten. Normal bakarken şu an ayakları aşağıda ama bu sadece doğum şeklini etkiler başka sorun yok ama oda zaten doğuma kadar değişir demiştü. Hani şeker yüzünden erken doğum, sezeryan muhabbetine hiç girmedi.
Burda geçenlerde 38. Haftada alıyorlar bekletmiyorlar şekeri olanı diye bir yorum okudum. O takıldı benim kafama mesela. Herkes bir değil sonuçta bu kadar kesin konuşmakta iyi değil etkiliyor insanları ,🤦🏼♀️