Svllkccc bende 27+4 haftalığım ve 2 gün önce aynı şekilde ağrı vardı göbek değilimden aşağıya doğru ağrıyodu, hatta tüm gün evin içinde iş bile yapamadım dik yürüyemedim sızlama gibi geliyodu arada da,ondan bir gün önce de doktora gitmiştim gece de uyumamıştım ağrım vardı biraz, doktora şekli mi değişmiş diye sordum evet kafası aşağıda sana baskı yapıyo dedi hatta bi sıkıntı var mı kanala mı girmiş diye rahim ağzıma baktı gayet iyi dedi, pozisyonundan olabilir ağrılar dedi, bende fark ediyorum artık şekil değiştirdiğini canımı çok yakıyo kafası aşağıya gelince