hatice__1 arkadaşımın 36. haftasında dikişi alındı, nasıl alındığını bilmiyorum ama çok kısa sürdü dedi, muhtemelen spekulumla vajina girişini açtırıp öyle yaptılar diye mantık yürüttüm, bebişi 37+2 de doğdu, her hamilelik birbirinden farklı ama hemen doğum olmuyor sanki ☺️