pinarsu Sevim97 Canım bende 2 hafta önce gıtmıstım.hafif hafif seğirmeler hıssedıyorum ama bebek mi o bılemedım 🤷♀️ hıssetmek ıcın erken dıyorlar ama ben de kendı kendı evham yapıyorum bakalım bu hafta gıdıcem doktora 🙏
Bebekim123 Bizde 16+4 günlüğüz adet ağrısı gibi ağrı çekiyorum bende ya bide geçmeyen baş ağrısı 🤦🏻♀️ Bu arada cinsiyeti öğrendiniz mi yada yanılma oldu mu cinsiyetlerde
Ozderr Sevim97 demekki her hamilenin başka yerini vuruyor sancı Ağrı her neyse.. zor geciyor ama napalım saglıkla gelsin de yavrularımız ☺️
songul123 Sevim97 çok şükür canım benim düşük tehlikem vardı 2 ay kımıldamadan yattım 1 haftadır kalkıyorum ayağa ağrılara raziyim bebeğime birşey olmasinda🤗
Sevim97 songul123 ay Allah korusun çok sevindim sizin adınıza benimde 13. Haftamda sol kasık ağrısı başlamıştı ama yürütmüyodu o derece ağrı progestan yazdı şimdi çok daha iyiyim Allahıma bin şükür bebekler iyi olsun hepimiz razıyız ağrıya
Sevim97 Ozderr kesinlikle bencede yalan :) aksine ben daha halsiz bitkinim bide hissedemeyince iyice evhamlı ruh gibi bi insan haline geldim :)
Mucizembenim Sevim97 hiç sorma geceleri uyku haram resmen sağ sol dönüp uyumaktan hep uyuştum geceleri kasıklarımda bir baskı oluyor uyutmuyor velet
Sevim97 Mucizembenim benimde dün gece sağ tarafıma çok yükşendim sanırım uyurken bi ıyandım sağ kalçamda ağrı çok fena artık nasıl geçicek böyle 9 ay :)
Egzolgub Sevim97 benim de bazen kasiklarim da bazen karnimda bazen bacagimda bazen vajinal agrim oluyor bugun doktor magnezyum ve kalsiyum eksikliginden olabilir dedi. Yediklerimiz ictiklerimiz bebislere yetmiyor sanirim🙃
Sevim97 songul123 Amin bende 1 aydır gitmedim haftaya salı gidicem bebişimi görmeye görmeyince çok özlyom