Ceycey1881 Merhaba kızlar, 32+3 günlük gebeyim doktor bebeğin kilosuna 1.8018 gr dedi normal mi ? Bebeğe kilo aldırmasi için neler tuketebilirim. Ceviz,kefir,kaşar ve süt tüketiyorum.
Temmuzmucizesi26 Ceycey1881 kabak çekirdeği ve yoğurt çok güzel kilo aldırıyor bence kızım 3500 kilo doğdu sürekli tüketirdim söylediklerinizde vardı
yokusbebek yokusbebek 32+0′da gittim en son 2025 gramdı. Şu an 32+4′üz. Şu ara pek tüketmiyorum. Özellikle 28. hafta civarında çok tuketmistim. 400 gram falan fazlaydı ortalamadan o zaman. Doktorum yediklerine dikkat et deyince azalttım baya.
Ceycey1881 Mervecimmm ya sizin için içim burkuldu kusura bakmayın 🥲 Evet böyle düşününce normal geliyor. Peki 2500 alti dogarsa bebekler küveze giriyor mu?
Mervecimmm Ceycey1881 duruma göre değişiyor. Benimki 1 hafta kuvezde kaldı fakat zayıf olduğu için değil solunum sayısı normal olmadığı için. Bir hafta sonra normale döndü çok şükür ve şuan 3 yaşında 😊
Mervecimmm Ceycey1881 amin inşallah. Ama siz dert etmeyin bebeğiniz bu zamandan sonra kilo almaya başlayacak ve kıyaslama yapmayın bu sizi gereksiz paniğe sevk eder her bebek farklıdır
Fatma96 Ceycey1881 bence olur yaaa gerçekten dert etmeyin boşver saglıklı olsunda kilo sonradanda alınır
Mrverdgn58 Valla hic dertetmeyin kilosunu bana 3600 dediler 5gun once doğum yaptım oğluşum 3300 doğdu ☺️
Aysu1307 Haftada gittim 2400 gr idi 35 te gideceğim bakalım ne olacak doktor biraz iri dedi ama kilo alması için hiç uğraşmadım açıkçası
Ceycey1881 yokusbebek maşallah, kilosu bence haftasina göre gayet güzel. Sağlıcakla kucağınıza alın 🥰