Bir iki adet bebek kıyafeti vardı elimde yikayim ddm ama çıkmadı yüksek derece veya sıkma yapmadım belki ondandır diye ama icindede yeni aldklarim vardı onlara bişey olmasın diye kısa programda yıkadım sararanlarin tekrar yikayacam nasıl çıkacak yardım 🥲