Kızlar Selam ben bir şey sormak istiyorum şu anda 37+5Biz ama bebeğim de 2 hafta gerilik olduğu için ultrasonda 35+3 görünüyor size şunu sormak istiyorum şimdi o gerilikten dolayı hani tahmini doğum tarihi var ya ona göre ilerlemez değil mi son adet tarihime göre doğum ilerler değil mi Yani 42-43′e doğru Öyle bekleme isi olmaz. Yani gerilikden dolayi tahmini dogum 9. Ay diyor ama son regl e gore 18 ağustos 40 doluyor