Ece5454
O konu hakkında bir bilgim yok maalesef. Şartlar uygunsa neden yaptırmasın siz istiyorum dediğiniz sürece kimse sizi sezaryene zorlayamaz. 4 yıl önce medar hastanesinde ahmet çoşkana doğum yaptım kızımı. Normal doğum yanlısı diye seçtim 40 haftam dolmuştu kızım gelmek bilmedi ahmet bey yatış yaptırdı hastaneye fitil yerleştirdi rahim ağzıma kendi sancılarım başladı ama ne bir cm bile açıklık oldu ne de çocuk kanala girdi 8 saat sürdü sancı bu böyle olmayacak geleceği yok dedi sezaryene aldı. Nasip kısmet işi bu işler bazı şeyler planlandığı gibi olmuyor maalesef. Şimdi yine hamileyim 24 haftalık ahmet beyde doğum yapacağım inşallah