Benim de kızmın adı Tomris Alâ daha doğmadık ama hamile kalmadan önceden beri netti ismi biz de çok beğenerek koyuyoruz.
Etraftan nebiçim isim diyenler oldu fazlasıyla ama biz kulak arkası ediyoruz eşimle biz beğendikten sonra kimseye laf düşmez☺️
Sağlıkla gelsin bütün bebişlerimiz ☺️🙏💐