cgnduru MerveKrali bilmiyorum ama bana hic hoş gelmedi hem erkek ismi gibi hemde yabancı dede ismi gibi geldi.. tabi karar senin
Minnakpopus MerveKrali savaşçı cesur kadın 💪 bence gayet güzel bir isim.Benim kızım olmadı olsaydı eşim de ya tomris ya da umay istiyordu..
Oksuruksurubu MerveKrali seni tebrik ediyorum benim kızım olursa bende bunu koyucam. Aşırı havalı ismi gibi güçlü kızlarımız olur inşallh. Saçma sapan yeni nesil arap isimlerindense öz türkce koyduğun için seni tebrik ediyorum
Sumeyyeky MerveKrali çok güzel bir isim doktorumuz göbek kordonunu keserken Tomris olsun göbek adı demişti çok beğeniyorum o ismi
Oksuruksurubu cgnduru güçlü hükümdar türk kadını saçma sapan arap isimleri verilmesindense çok mantıklı
cgnduru Oksuruksurubu isminin hitabı hoşuma gitmedi anlamını kokenini bilemem kendi fikrimi söyledim sadece. Arap isimleriyle ne alakası var Allah aşkına konuyu nasıl oraya getirdin
MerveKrali Oksuruksurubu bende Arap kökenli isim sevemedim bir türlü neyse ki sizlerden aldığım yorumlar beni mutlu etti teşekkür ederim 😍
duha0125 MerveKrali eşimle çok beğendiğimiz bi isim hikayesini de bilmem kaç defa izledik okuduk ama babasını küçük yaşta kaybettiği için kızımız olsa dahi koymak istemedik
[silindi] BusrAsil2019 dalga geçecekler diye hiçbir isim koyulmasın o zaman ne alakası var cidden soruyorum bizimki de Tomris duyanlar ne kadar güzel diyorlar kimse de dalga geçmedi şu ana kadar
Sumeyyeky BusrAsil2019 sizin fikirleriniz sıkıntılı diye herkesi de öyle sanmayın bence Tomris le tombik ne alaka yani benziyor mu sizce
Nillssunal BusrAsil2019 dalga geçilecek bi isim değil gayette türk ismi arap kökenli isimler koymaktansa öztürkçe isimlere sahip çıksak daha iyi olur.
Miniklerinannesiyim MerveKrali Göktürkçe bir isim Türklüğü yansıtıyor güzel ama alışılmadık bir isim o yüzden duyanlar ilk bu ne dicekler milleti takmayın istediginizi koyun bence
[silindi] Miniklerinannesiyim ay bize de diyorlar ama çocuğu biz yaptık biz bakıyoruz soranlara da açıklıyorum gayet beğeniyorlar
[silindi] @“MerveKrali”#pbeni MerveKrali benim kızımın ismi de Tomris Duru ❤️ bence gayet güzel bir isim öztürkçe . Kızımın ileride bize Teşekkür edeceğine eminim ❤️
Miniklerinannesiyim [silindi] bizde Ahmet Alp koyucaz millet diyo iki sessiz harf söylenmesi zor bende Göktürkçe bir isim istiyorum Alpay fln ama malesef soy ismimiz Cok uzun kısa isimlere baktım bide uzun olursa kayınbabam küser diye Alp karar verdik türk oldugumuz belli olsun😀
[silindi] Miniklerinannesiyim ay beni çıldırtmayın kızlar ya gerçekten . 9 ay siz taşıyıp siz bel ağrısı sırt ağrısı şu bu çekip uykusuz siz kalıyorsunuz . Yok o küser bu küser küserse küssün ya öfff sabah sabah sinirlendim anneleri bir rahat bırakmıyorlar cidden . İsim hakkı da anneye düşüyor o kadar cefayı anne çekiyor
elif475475 MerveKrali duydugum ilk günden beri tuhafıma giden bir isim. Ne kibar mi kaba anlayamadım açıkçası 😅
Miniklerinannesiyim [silindi] malesef aşko öyle olmuyor işte kocalarımız 😏 kızımı ben koydum 2. Bana ait demişti yine 2. İsmi bana bıraktı sagolsun bende seviyorum ama Ahmet ismini kötü bir isim degil
EceQueen Ben çok beğeniyorum ama kızınızın beğenmeme kullanmak istememe durumlarına karşı iki isim koyabilirsiniz🩷🫶🏻 tomris çok baskın güçlü enerjili bir isim, yanına sakin yumuşak bir isim koyarsanız birbirini dengeler hem.