Candy_liz Ptrck ben de sürekli kendimi takip ediyorum, rengi biraz açıldı akıntımın ama içinde çok küçük sümüksü🙈 akıntılar da oluyor. internetten baktıklarım gibi değil ama parça parça mı atıyorum acaba diyorum.. Ayy bu bir şeyden emin olamamak tedirginlik çok kötü.. arada kasık ağrılarım da oluyor kasılmalarım da ama düzenli değil.. Şimdilik bekliyorum bakalım🤔
Candy_liz Ptrck kontrolüm cuma günü, 38+3’üm (dr’a göre uygulamaya göre38+5’im) Ama doktorum suyun gelirse, sancın düzenli gelirse, bebeğin hareketleri azalırsa mutlaka gel dedi..
Ptrck Deletedmom411 çatı muayenesinden bir iki gün sonra gelmez diye biliyorum muayene olduğun gün normaldir diye biliyorum
Deletedmom411 Ptrck benim de etmemişti bide kan uyuşmazlığı var geri doktora gittim muayene kaynaklı demişti ama 3 gün sürdü hemde yoğun Bi şekilde kahverengi kanlı geldi
Deletedmom411 Ptrck şuan 36+3 haftalığım. 32+6 da karın ağrısı sancı vardı acile gittim muayene etti açılma yoktu sonra sürekli akıntı geldi kahverengi gelince geri acile gittim ultrasonla baktı bir sıkıntı yok muayene kaynaklı demişti canım 3 gün sürdü o zaman
Ptrck Vethekelif avet ben yoğun şekilde geldiğini sanıyordum ama kişiden kişiye değişiyormuş açıklık olmadı için ne yapmak lazım acaba