Nsbdmrl Kızlar doğuma az kaldı ama ben halâ isim netleştiremedim. Sizce Elif Ahsen mi Zeynep Ahsen mi kulağa hoş geliyor. Ya da sizin başka önerileriniz var mı.
Hasret3449 Nsbdmrl Elif Ahsen canım benimse kızım olacak inşallah bende Elisa düşünüyorum anlamı çok güzel
biryildiz42 Nsbdmrl kızımın adı Zeynep neva bende bir ara Zeynep Ahsen düşünmüştüm kulağa çok hoş geliyor ama Elif Ahsen daha iyi
btlbsr Nsbdmrl zeynep ismini çok seviyorum ahsen de kulağa hoş oluyor ama seslenirken elif ahsen daha ahenkli geliyor kulağa