Tuzlimon1 babyiscoming_ otururken büyük görünüyor ama ayakta daha Miniştir 12 falan mı? Kendimden biliyorum otururken kocaman bir göbüş var ama ayakta küçük görünüyor 🥰
babyiscoming_ Tuzlimon1 ah ah maalesef ayaktada çok büyük daha 10 haftalığız napcaz böyle bilmiyorum🫣
Ysmnpmk babyiscoming_ maşallah kız iç karnın hiç yokmuş belli😀😀😂 benimde kocaman 9 aylık gibi ama 22 haftalıgız 😀
Esmeh babyiscoming_ canım yanlış anlama ama hiç 10 haftalık gibi durmuyor daha büyük duruyor 2.gebeligin mi
yokusbebek babyiscoming_ Yaa daha önceki tartışmalardan görmüştüm. Yoksa asla 10 demem 🤭 32′deyiz. Benim bu kadar değil. Hep istemiştim göbeğim çıksın 🥹🥹
babyiscoming_ Ysmnpmk sanırım iç karnım dar ya ama niye böyle herkes anlıyor hamile olduğumu geçen birisi doğuma ne kadar kaldı diye sordu😂
babyiscoming_ yokusbebek yok valla bu kadarda erken çıkmasını beklemezdim ben açıkcası çünkü öncesinde göbekli bir insan değildim hamile kalınca böyle çıktı bir anda şok oluyorum eşim bile şok hatta doktora hocam ikiz değil eminiz dimi diye sorduk😂
Glchan_34 @babyiscoming_ 10 olduğunu öğrenen ben şoku 😂😂😂 benimki 25. Haftalara kadar görünmüyordu 😂 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰
babyiscoming_ Glchan_34 😂😂😂 valla iyi bişeyde değil bence bu haftada benim böyle olması bilemiyorum ki ilk gebeliğim çünkü. Aminn inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım🥰