Merhaba hanımlar 22 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri vücudumda ciddi bir kansızlık var sürekli kan verdim doktora kan ilacalrini.degistirdi günde iki defa kulanmama rağmen kan değerim 9.5 te bugünde kontrolüm.vardi ve doktor bana depolarimim ciddi bir şekilde boş olduğunu artık ilaç vermecegini söyledi ilaçlar işe yaramıyor benimde biran önce dahiliye gidip kan takviyesi almami söyledi doğuma dört ay kaldı ve benim için ciddi bir risk ve bebek içinde hiç bu güne kadar serum kan takviyesi almadı açıkçası bildiğim yok randevular 13 anca var ama doktorum pazartesi hemen gitmemi söyledi olmafi acile git dedi ama aranızda kan takviyesi gebelikte alan oldumu bir riski varmı vucudta bir alerji yada başka bişey yaptimi çok üzüldüm halsizligim çok artık belkide vitaminsizlikten artık kolumu kaldıracak halim kalmafi