Denizdnzdnz Semyil valla alıp kullananları tebrik ediyorum. Ne aldığım geceliği gidebildim ne yataktan kalkıp foto cektirebildim
Semyil Kardelenlinam trendyolda bebek patiği ve bandanası set şeklinde var oda çok hoşuma gitmişti ama bunun görünüşü daha güzel
Semyil Denizdnzdnz sezaryen mi oldunuz? Benim normal doğum olacak inşallah herhangi bir pürüz çıkmazsa
Mrvtrk Ben terliğini almadım. Uygun terliğim var . Sadece taç aldım zarif bir model https://ty.gl/e4exic6iul