semazkcblc bende nane yağı kullandım. Otrivineden daha iyi geldi. Anında açıyor burnu. Genizde ne var ne Yok boşaltıyor. Doktor da kullanabileceğimi,sakıncası olmadığını söylemişti. Burnumun iç kısmına minnacık sürüyorum. Yani yağın üst kısmına parmağınızı azıcık dokundurup burnunuzun iç kısmına sürebilirsiniz. Geçmiş olsn