Kızlar merhaba bugün hastaneye gittim 40+2günlük hamileyim özele gittim doktorum suyunun çok azaldığını söyledi sezaryene alinmanı öneririm dedi istersen suni sancıylada başlatılır bugün yatış yapalım dedi yapmadik devlet hastanesine gittik orda da suyumun gayet iyi olduğunu azalmadigini söylediler 4 gün daha bekle doğum olmazsa gel dediler kafam karıştı orda az denildi burda iyi sizce ne yapmalıyım bekliyim mi kafama takıldı eşim rahat ol devlette risk almazlar bi sorun olsaydı birakmazlardi dedi