efgoksen dem34 önceki testlere göre koyu gözüküyor şuan bende bilemedim acaba ilk testleri yani 30undan önce ilk idrarla yapıyordum yanlış oldugunu anlayınca düzelttim oyuzden mi bilmiyorum
dem34 efgoksen evet olabilir İlk idrarla yapılmıyor ve yatmadan önce en az bir buçuk saat önceden sıvı almıyorsunuz değil mi ben de öylesine testi ile hamile kaldım ilk denemem de
efgoksen dem34 evet evet sıvı almıyorum, buradakı arkadaslar yazmıslardı sagolsunlar öncesinde bilmiyordum ben şuan o şekilde uyguluyorum
Babyndmummy Devam etmelisin test çizgisi kontrol çizgisinden ya daha koyu ya da aynı koyulukta olmalı
efgoksen Babyndmummy bu testin son koyuluğu bu kadar olabilir mi acaba daha öncekıler cok fazla silik diye o şekilde düşündüm ama bazı testlerde böyle görenlerde oluyor tabi