Esrakc Kizlar 25 haftaligim takilip düştüm ama kollarimin ve dizlerimin ustune baya sert düştüm siddetli carptim yere bebeis cok sukur hareket ediyo karnimda boyle düşüp problem yasayan yoktur inşallah dimi doktora gitmeme gerek var mi ki?
Mervealya1992 Esrakc sanmam bısy olcgnı ama arrık haftanız yuksek sahlk ocagında kalp dınleyebılırsınız ıcınız rahat etcelse ama hafta sonuna girdk
Semyil Esrakc canım korkma allahın izniyle birşey olmaz 27 haftalıkken sandalye altımda kırıldı ve popo üstü çok sert düşmüştüm doktorumu aramıştım hemen karnında sancı su gelmesi yada bebeğin hareketlerinde azalma yoksa korkma içinde bulunduğu sıvı onu koruyor demişti şuan 33 haftalığız
Mavilik Esrakc bende düştüm dirseğimle karnımı korudum ama yinede içime korku girdi die hastane gittim nst bağladılar bebek hareketlerini takip et 1-2 saati geçik hareket etmezse doktoruna danış derim
Esrakc Mervealya1992 aslinda ayin 5 inde gidicektim kontrolum vardi maasi bekliyorum yine de fikit danismak istedim sagol
Mervealya1992 Esrakc ne desem bılemedım bnm kuzenm merdıvenden yuvarlanmıştı doktor ona kesenın ıcınde bebege bısy olmaz korkma demişti bılmıyorum