Selamünaleyküm hanımlar bir şey soracağım yaşayan var mı
Bu sabah uyandığımda 8.30 gibi belimin sağı çok ağrıyordu dedim heralde tutuldum sonra geri uyudum 11 gibi uyandığımda yoktu ağrım geçmişti dedim dinlenmisim geçmiş birkaç saate sonra gene başladı ama sadece belimin sağ boşluğu ağrıyor bir sefer nefesimi kesecek kadar karnıma vurdu böyle ağrı ama tek taraflı bide hafif ishalim karnımın içi yanıyor sabahtan beri karın ağrım da var .. bunların hepsi usuttugum ve ceyranda kalıp tutuldugum için mi acaba yoksa sancı böyle mi oluyordu ya kafama takıldı.. bide karnımda sertlik oluyor ağrıyla birlikte o düşündürdü beni de sancı mi diye