hum_ Kızlar bulantı için onzyd tablet kullanan var mı? Nekadar süre kullandınız herhangi bir zararı oldu mu bebeğinize ?
Pembesarelle2 hum_ Prilam kullanıyordum artık hiç bir etkisi yoktu onu içince daha çok istifra ediyordum 17. Haftada doktorum onzyd 4 mg verdi şuan 26 haftalığım hala kullanıyorum bulantılarım geçmedi farklı bir durum yaşamadık ne bebeğim nede ben