Ervos fasulye_35 evet doktorda 2 gün sonra dedi pazartesi gidicem inşallah yükselir bir nebze içimi rahatlattınız
fasulye_35 Ervos İçinizi ferah tutun en önemlisi moralinizi yüksek tutun dediğim gibi değeriniz düşük değil iki gün sonra inşallah katlanıp artmış olacaktır rabbim içinizden geçeni size nasip etsin isteyen herkesin kucağı bebişlerle dolsun💕