Neslihankrhmt Drfatma bitane normal al düz beyaz ilk doğduğunda onu kullandir bence civilde filan baya uyguna düşüyor en ucuz bebek market var oranın da ürünleri çok güzel
iremsevinc SanBMom https://mutluresim.com/image/1000020421.zxaH6Q Trendyol babylüks yaptırdm 340 tl çok kaliteli geldi
annesininballisi SanBMom aynısının yastığı da hazırlanıyor suan. Hastane cıkısıda trendyoldan tulum battaniye seklinde yaptırdım fotoğraf çekiminde giydircem ben sadece
gktgmom Drfatma bende isimli 10’lu set yaptırdım ilk alt üst takımı vereceğim kirlenirsede içinde tulumda var onu da sonradan fotoğraf çekilirken giydireceğim bence sizde öyle yapabilirsiniz onun dışında normal iki takım daha koydum bir de tulum koydum
gktgmom SanBMom ben ikeadan çerçeve aldım tasarımcı olduğum için içindeki görseli kendim tasarladım kapı süsü olarak kullanacağım isimli yastıkta yaptırdığım isimli hastane çıkışının içinde vardı