Mompapatya ben de aynı durumdayım,40+0dayım bugün ama kanala inmemiş açılma da yok.cumaya kadar gelmezse suni sancıyla başlatılacak.suni sancıyla ilgili kötü hikayeleri okumak bile istemiyorum,sonuçta hangi doğum şekli olursa olsun zorlukları var.inşallah kendi sancımız gelir de kolay rahat bir normal doğum gerçekleşir,dua ediyorum 🙏🏼