Selam güzel anneler. 30haftalik olduk
Bebeğimin kafasi ultrasona gore 3 hafta önde gözüküyor. İlk gebeliğim normal doğum istiyorum
Doktorum su an bisey soylemek icin erken haftası ilerledikce normale dönebilir dedi. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı?