Selda_66 Kızlar Çarşamba günü tetenoz asisi oldum kolum dahil sol omzumun ustu boynuma doğru plan yerde küçük küçük biseyler geliyo elime ve agri yapiyi iğneden.sonra oldu yaşayan var mi
Zey__23__ Selda_66 ben ilkinde değilde ikincisinde hastalanmıştım bütün vücudum ağrımıştı kolum da ağrımıştı acile gittim serum falan verdiler öyle geçti