Kızlarrr yardım kızımızın adını ADEN LAVİN koymayı düşünüyoruz ama kime söylüyorsak bi tuhaf karşılıyorlar son karar tabiki anne baba olarak bizim ama insan bi tuhaf oluyor tepkileri görünce kulağa hoş gelen kötü gelmeye başlıyor bu sefer 😞 sizce nasıl fikir verin lütfen 😌