Sebahat15ekim 3yasinda cocugum el ayak hastaligina yakalndi cocuk dr u hamilelerdn uzak tut ddi ve bende 8haftalik gebeyim riskli durum ddi.. Basinagelen var mi düşük veya bebe de sorun oldu mu lutfen yazıınn
Ozlemmmmm Sebahat15ekim geçen hafta kızımda bulaştı baya ateş kusma ve yaşadı ama bizim gittiğimiz doktor genelde yetişkinlere geçmez dedi bizde geçmedi zaten içini ferah tut bisey olmaz insallah
Liliales Sebahat15ekim aa benim çocuğum da oldu ben de hamileyim ama bende hastalık belirtisi olmadı bilemedim. Haftaya doktor kontrolüm var bir sorayım.
Sebahat15ekim Ozlemmmmm yetiskinlere evet bulasmiyorms gebelerde bebegi etkiliyor ddi doktr insallah kotu sonuc almayz
dorukabioluyor 7 haftalık hamileyken oğlum geçirdi bana bulaşmadı canım dikkat et ama büyüklere kolay kolay bulaşmıyor. Aynı odada kalmadım babasıyla uyudu banyosunu ananesi yaptırdı akşam krem sürerken eldivenle sürdüm kremlerini çok şükür atlattık.
Sebahat15ekim dorukabioluyor benim yardm alacagm kimsem yok oyuzdn bide gec ogrendk bu durumu insallah aksi bi durumla karsilasmayz
Sebahat15ekim Liliales bana da cocuk doktoru tehlikeli dedi sonra kontrole gttm dr a dedgmde tehlikeli oldgnu soyledi