mamacita5 Merhaba Kızlaaaar. 7+4 teyiz biliyorum çooook erken ama isim konusunda kararsız kalacağıma o kadar eminim ki. Erkek ve Kız bebek isim için önerilerinizi bekliyorummmmm. Aklımda doğru düzgün isim yok çünkü.
Nananan mamacita5 bende burda bekleyeyim 😑 Bende ikinciye hamileyim 11+3 haftalık hamileyim kız için isim hazır buğlem asya yada buğlem eflin olacak ama erkek olursa bir isim yok ilk bebeğimin adı Efraim emir
babyiscoming_ mamacita5 yiğit, kıvanç, atlas, eymen, gökalp, göktuğ Mısra, ada, öykü, yüsra, elif, aden
Kivircikkuala mamacita5 Alparslan , Göktuğ , Batuhan , Baturalp , Yiğit Alp , “”Adem Turan ( eğer nasip olursa kendi oğluma koyacağım )🥰”” Umay , Gökçe , Duru , Defne , Belinay 🥰
mamacita5 babyiscoming_ Kıvanç ismi benimde listemde vardı. Diğer önerilerde çok güzellll. Teşekkür ederiim. ♥
payidar Bende ikinci oğlumu bekliyorum Asil Aslan çok sevmiştim ama kararsız kaldım. Alparslan Mirza Arın bunlarda kulağıma hoş geldi. Erkek çocuğuna isim koymaktan daha zor bir şey varsa o da ikinci erkek çocuğa isim koymaktır 😂 Bulamıyorummmmmm
mamacita5 payidar Arın ismini ilk defa duyuyorum. Çok farklı ve güzel. Evet isim bulmak zor şey maalesef :) Ömür boyu onu yansıtacak bir şey …
mamacita5 Kivircikkuala Umay ve Duru isminin zarifliği der susarım.. Belinayda çok sık duymadığım isimlerden hepsi çok güzel. Oğlunuz sağlıkla gelsinnn. Göktuğ ismi ve yiğit alp ♡ çok yakışır..
58Vildan İlk oğlum Metehan bir iki kişi sakın Metehan koyma çok asi oluyolar demişti aldırmadım öyleymiş 😂 O yüzden ikinci oğlumda isim analizlerine baktım Kerem Ali koydum pambuk gibi 😂 3.nün cinsiyetini öğrenmek istemiyorum en azından dopplere kadar
mamacita5 58Vildan 😂 hahahj evet isim analizi çok önemli. Bende Çınar Meteyi düşünüyordum Meteler çook haylaz,yaramaz olur dendi bi düşünmedim değil. Demek ki haklılarmış :)
Kivircikkuala mamacita5 yiğit Alp yeğenimin adı , Belinay da öyle 🤗 Belinayı ben koydum halası olarak 🥰🥰 yengem isim bulamıyordu Belinay nasıl sence dedim çok beğendi ve koyduk 🥰
58Vildan mamacita5 mete belki biraz daha iyi olabilir ama şu -han eki nerde olursa olsun bitiriyor 😂😂😂 Allah yardımcımız olsun 😂
bbaharayy Ben Ekin ismini çok seviyorum unisex diyorlar ama ben nedense erkeğe yakıştırıyorum. İnşallah ben de Ekin koyabilirim ama bizde Ali de seçenekler arasında 😀