Mcay Merhabalar ben de 28 Şubat’ta hamile olduğumu öğrenip 2 Nisan’da kalp durması sebebiyle ikizlerimi kaybettim. Yaklaşık 1.5 yıldır uğraşıyorduk sonra kendiliğinden oldu ve 9.haftaya kadar dayanabildiler. Düşük sonrası yapılan patoloji testi temiz çıktı. Lütfi kırdar hastanesinde tıbbi genetik bölümüne randevu aldım orda yapılan gen testlerimizde problem yok ancak protrombin sonuçlarımda 2 gen homozigot çıktı. Doktor “ciddi bi şey yok ama hamile kalırsan kan sulandırıcı iğne kullanmanı öneriyorum” dedi. Sonuçları yorumlayacak biri var mıdır? Yeniden çocuk için uğraşıyoruz ama bi ilerleme kaydetmedik. Hamileliğe engel midir bu genler ![https://hizliresim.com/nmw7cz2]
Ysmnpmk Mcay benimde senin gibi 2 genim homozigot çıktı canım şuan hem oksapar iğne hemde corasprin hap kullanıyorum
Rmys0 Ysmnpmk benmde pt degerim yüksek cıkms 16 haftalıgım suan alfa tasıyıcısıyım ayrıca pıhtılasma olablrmi avena bendede ya
Mcay cLearQueen sebepsiz infertilite diyor doktor. Mental olarak hiç rahat değilim. Sanki bi şeyleri bulamıyorlar uğraşmamak için de sebepsiz diyorlar gibime geliyor. Varsa bir problem geç kalmış olmak istemiyorum. Ne yapacağım bilmiyorum
Ysmnpmk Mcay amin inşallah canım 🤲 ben zaten tüp bebekle gebeyim transfer gününden itibaren kullanmaya başlattılar yani gebe kaldığımda diyebiliriz. Sende ne kadar erken gebeligini ogrenirsen ona göre kullanmaya başlaman gerekir
cLearQueen Mcay hicbjsey sebepsiz degildir diye aciklama yapmisti bi doktor. Bana da mantikli geldi. Illa vardir sebebi