Merhaba kızlar 33+5 bugün hastane çantası aşamasındayız 🤦♀️ ilk bebek değil ama her bebek bir tecrübe gerçekten. Şimdi konumuz şu. Ben kızımda hemşireye şu gömlek gibi giydirilen iç zıbınlardan vermiştim doğum sırasında su yutmuş 2 saatlik bir yoğun bakım sonrası geldi yanıma çocuğum elden ele gezerken böbrekleri çıkmış resmen (zıbın katlanmış içinde kıyafetin yarısı içinde yarısı dışında) perişan haldeydi. Şimdi ben bu bebeğimde direk çıtçıtlı zıbın versem sıkıntı olur mu acaba göbek bağı için felan gömlek tipi olanlardan isterler mi bilemedim. Siz nasıl yaptınız acaba 🤷♀️