fato-21 hastaneye gittim doktorum yoktu ebe vardı 1 cm açılmam varmıs nst de sancı çıkmadı hastanede de şansa hiç suyum grlmedi doktorumla telefonda görüştük su bu şekilde gelmez birden gelir ve durmaz dedi antibiyotik yazdı enfeksiyon kaynaklı sızıntı da olabilir bu dedi. Onu alıcam bugün pzt de tekrar doktorum çağırdı bi bakalım kontrol edelim dedi ama alttan muayene olmaktan bi hal oldum şu 1 haftada 😅😅 ama kendi iyi takip et bebeğin hareketlerini falan dikkat et dedi 3 lt su iç dedi bakalım pzt kendi görsün ne diyecek