Ben 11 haftalık ilacla düşük yaptım, doktorum hemen gebe kalmak istiyorsan bunu tavsiye ederim demişdi
İlk ilacı orda ictim cuma günüydü sanırım
Pazar günü yanlış hatırlamıyosam 3 tane ilac ictüm belirli saat aralıklarla ve o ilacın hemen arkasından ağır ağrı kesici icmişdim onuda doktor yazmışdı sancım olmasın diye
Benide korkuttular işte doğum sancısı gibi vs ama sanırım ağrı kesici sayesinde sadece adet sancısı gibi haffif hisettim kanamam oldu vs ve iki defa et parcası elime geldi bende bebekde vardı malum boş kese değildi :( yani psikoloji isteyen birşey evet cok zorlanmadım ağrı vs konusunda annemde kalmışdım zaten. Ama cok etkilenmişdim o anları unutamıyorum.. 2 ay sonra tekrar hamile kaldım com şükür ve kızım 2yaşına gircem şimdi yine hamileyim☺️ hic üzülmeyin inşallah en kısa zamanda tekrar hamile kalırsınız, Rabbim gönlünüze göre versin ♥️