yesim-1 Bakar mısınız dünki yaptığım test hafif karartı olan üstteki bugün tekrar aynı test alttaki sizce var mıdır pazartesi günü kan vermeyi düşünüyorum bat 5 😇
CokCahilsinKeskeOlsen yesim-1 bence var ama elinizde test varsa kan verene kadar tekrarlayın derim idrar testlerimi koyulaşma varsa Beta değeriniz yükseliyordur bu durumda inşallah güzel haberler alırsınız. Benim erken gebelik testlerine pek güvenim yok çünkü yanlış çıkarma ihtimalleri çok oluyor. Umarım sizinki doğrudur ve eğer testi yaparsanız kan verene kadar koyulaşma olur umarım
Bir_nazenin01 Canım marka days doctor ise pek güvenme artimed ile yalancı pozitif konusunda yarışır ben 5 tane bu markadan yaptım bildiğin çift çizgi koşa koşa kan verdim kocaman negatif o yüzden başka marka test ile tekrarla Rabbim kucağımızı doldursun🤲
dmla_ Gebelik testine güvenmiyorum canim mümkünse kan ver yanıltıcı olabiliyor testler ama kan da bu mümkün değil güzel haberlerini bekliyoruz