Selintosh normal dogum yaptm bende. Normal dogum sirasnda cok susuz kaldim ve su verilmedigi icin dudaklarim hep catladi 1 gün sonrada uçuk cikti. 23 günlük olduk hala uçuk cikiyo bi türlü gitmedi anlamadım. Bebegimi doya doya opemedm daha🤦 ama cok şükür geçmedi ona