merveslife Glchan_34 Beta değerine göre değilde son adet tarihine göre hesaplama yapılıyor aslında haftası. Örneğin ikiz gebelikte beta olması gereken haftadan çok daha yüksek çıkıyor . Daha sonra da bebeğin boyuna ve kilosuna göre hesaplıyorlar
Aslaninannesi_ Bu değerler 4 e yakın ama verdiğiniz yere göre değişiyor orda referans aralığı yazması lazım
Ssmdk Betaya göre değil son adet tarihinin ilk gününe göre hafta hesaplanır, doktorlar da bunu göre hareket ediyor
Glchan_34 @Slntstn inşallah çok güzel bir hamilelik geçirirsiniz Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰
Glchan_34 @Fatmanur12345 benim değil arkadaşımın değeri daha bugün çıktı sonuç pazartesi gidicek hastaneye