Nazo77 normal doğumda rica ederseniz sorun yaşamazsınız bence doğumdan önce zaten kendiniz giyinirsiniz önlüğü, doğumdan sonrada muhtemelen giyinmenize izin verirler ama sezeryanda sonda çıkarılırken falan maalesef hemşire üstünüzü vs açıyo bide pansuman yapıyo o zaman ister istemez açıkta kalıyorsunuz, sonrasında da tek başınıza giyinmeniz çok zor oluyor dikişlerden ağrılardan vs. Ben annemin yardımıyla giyinmiştim ama tabi üstümdeki baticon lekelerini vs annemle hasta bakıcı beraber temizlediler