Elif5361 Kızlar dün doktorum enfeksiyondan dolayı fitil verdi kullandım akşam ama bugün sanki karnımın altlarında hafif ara ara ağrı oluyor bide akıntım çok yoğun fitil kullananlar bilgi verirse endişelenmeyim 🥰
Meryem2121 Elif5361 hangi fitili verdi zaten 5 haftalık hamilelikte kasık ağrısı çok olur yerleşme sancıları vs bide rahimde büyüyor ondandır
Elif5361 Meryem2121 Enzofen diye bir fitil fitilden sonra böyle hafif hafif yokladı beni tedirgin oldum ☺️haftaya kalp atışı için gideceğiz nasipse
Meryem2121 Elif5361 yok ağrılar gayet normaldir stres yapmayın hayırla sağlıkla alın kucağınıza inşallah bebeğinizi 🤗💖
4147 Ben de 5+5teyim ve dün kontrolde fitil verdi doktor alttan muayene edip. bende de ağrılar var ama bunun fitille alakalı değil yerleşme ve rshim büyüme ağrıları olduğunu düşünüyorum ☺️