ogretmenanne2024 oznur-1098 biz maalesef suyumuz sınırda olduğu için bir hafta geriden geliyoruz 2600 dedi dün gittigimde
ogretmenanne2024 Civciv53 benimki nerdeyse 29 dan beri baş geliş ama çok şükür sancı vs hicbisey yok. Bir gün hastanede yattım tansiyon yüzünden alttan falan baktılar açılma yoktu çok şükür
ogretmenanne2024 Aysegul99 devlete gittiğim için söylemediler ama sınırda az dedi. 22. Haftadan beri sınırda şu an 36 haftaligiz sınırın altına düşmedi çok şükür. Kordon’da da bir sorun yok ama kilosu geriden geliyor bir hafta hep