Benimde ilk zamanlar öyleydi yani ne kullanırsam kullanayım geçmiyordu . Çok zorlanmıştım hastanede serum taktır bence kendine o kadar kusuyorsan . İştah sıfır oluyo hiç geçmeyecek gibi olan o zaman geçiyor ama merak etme. Allah şifa versin inşallah geçer bir an önce