Kızlar herkese merhabalar benim normalde son adet tarihim 9 Kasım bu zamana kadar bebeğim hep bununla uyumlu geldi ve normalde 38+1 iz geçen hafta bir acile gitmek durumunda kaldım orada 3 haftada 190 gram aldığını fark edince doktor gelişim geriliği olabilir dedi kendi doktorum tatilde olduğu için bugün farklı bir doktora gittim o da perinatolojiye yönlendirdi perinatoloji ise geç döllenme olabileceğini ikili taramaya vs göre 36 haftalık olduğunu belirtti açıkçası biz bir şey anlayamadık madem böyle bir durum vardı bu zamana kadar nasıl fark edilmedi çözemedik haftaya kendi doktorumuza kontrole gideceğiz ama böyle bir şey daha önce başına gelen var mı